• Home
  • Global Directory
  • Contact
  • Official S&P Youtube channel
  • Official S&P Flickr Photostream
  • Delen:
  • Principes van het bedrijf

    Bij Soler & Palau streven we ernaar door onze klanten en medewerkers te worden erkend als wereldleider in ventilatie. We zijn trots op onze historie en bedrijfscultuur. We zijn vastbesloten om te groeien en evolueren, met respect voor onze grondbeginselen en principes.

    Uitgangspunten

    Op basis van de culturele pijlers van bescheidenheid, soberheid en transparantie, hanteert de S & P Groep de volgende principes:

    • Internationalisering en Groei: Sinds haar oprichting in 1951 heeft S&P een strategie van voortdurende investeringen in nieuwe producten, en groeiende expansie op de wereldmarkt geïmplementeerd
    • Gepatenteerde technologie: We worden gedreven door de wens om voortdurend te verbeteren. We zijn daarom pioniers in onderzoek, ontwikkeling en innovatie in nieuwe producten en industriële processen
    • Zelf-financiering: Zelf-financiering is een sleutelfactor voor onze financiële onafhankelijkheid en stabiliteit
    • Excellent Management: gebaseerd op onze toewijding, eerlijkheid, hoge standaarden en onze vastberadenheid om de dingen goed te doen, zijn we vastbesloten de hoge kwaliteitsstandaard in producten en service die onze klanten verdienen te blijven leveren
    • Ontwikkeling van Medewerkers: We streven ernaar ons menselijk kapitaal te versterken door het stimuleren van teamwork, interne bevordering van de werkgelegenheid, en opleiding. Onze managers zijn opgeleid om verantwoordelijkheid te delegeren, met vertrouwen en volledig respect voor elk individu

    Door het ontwikkelen en verbeteren van managementtools (prestatie-evaluatie, een leven lang leren, communicatie tussen alle afdelingen en interne gedragscodes) in het tweede decennium van de 21e eeuw, streven wij ernaar om in de toekomst de volgende doelstellingen te realiseren:

    • Respect voor het individu cultiveren door het delegeren van verantwoordelijkheden (Empowerment)

    • Het bijdragen en overdragen van ideeën binnen de vestigingen in de groep (Best Practices)

    • Het promoten van onze bedrijfswaarden, met als doel dat ieder individu maximaal betrokken is bij de ontwikkeling van onze visie en missie

    • Het identificeren, bevorderen en behouden van talent